tirsdag den 15. april 2014

Nyt navn til bloggen

Jeg har længe gået og spekuleret på, hvad min blog skulle hedde. "Vejen mod selvforsyning" var fra start af lidt en nødløsning, for at jeg kunne komme i gang med at skrive. Jeg har fundet på mange gode forslag, syntes jeg selv, men åbenbart ikke så originale, da de alle var i brug i forvejen. Det er ikke nemt at slås om navne med de tusinder af bloggere, der kom før mig. Men, men! Nu har jeg fundet et navn, som jeg synes, passer godt, og som denne gang heldigvis også var ledigt. Bloggen er i dag blevet omdøbt til Gør det grønt. Jeg håber, i kan lide det.

Jeg ved godt, at det er lidt strengt at ændre navn et halvt år inde i blog-eventyret. Jeg beholder dog det gamle domæne lidt endnu med et link videre til den nye side. Så håber jeg, at mine to faste læsere kan finde mig herovre på den nye adresse ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar